مــــنـــــــتـــــدى هــ.،.ــانـ.،.،ـا مــ.،.،.،ـــونــ.،.،تـ..،ــانــ.،.،ــا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مــــنـــــــتـــــدى هــ.،.ــانـ.،.،ـا مــ.،.،.،ـــونــ.،.،تـ..،ــانــ.،.،ــا

منتديات هــــــــانــــــا مــــــونــــــتــــــانــــــا تـــــتـــــمــــــنــــى لـــــكـــــم قـــــــداء وقـــــــت مــــــمـــــتـــــــع

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

دى مشكلتى انا

كاتب الموضوعرسالة
ملكة الاحزان
Admin
ملكة الاحزان

دى مشكلتى انا Empty
مُساهمةموضوع: دى مشكلتى انا   دى مشكلتى انا Icon_minitimeالأحد فبراير 28, 2010 4:35 am

السلام عليكم انا ملكة الاحزان من القاهرة عندى 17 سنة كنت بدرسة بس بعد كدة قاعت ف البيت وبردو بشتغل طبعا انا كان نفسى اتعلم بس مفيش نصيب ان اتعلم ان شاء الله ربنا يوفكنى فى الحياة انا كنت عايشة حياة سعيدة من 6شهيور لكن بعد كدة الحياة زى الزقت لى انا كنت بحبها دى كانت مراة اخى وانا كنت بحبها اوى بس مفيش نصيب انها تعيش معاة وانا لى حد الان مش عارفة انسها وبردو بحبها هى البينت معمليش اى حاجة غلط وعلشان ططلاق لكن اخى كان مش بيحبها بس هو عمل كدة علشان كانت فى واحدة فى دموغو على فكرة كمان دى كانت محترمة جدا يعنى ان مش عاوزة هقلكووو اى يمكن كانت احسن منى انا لى بيقول كدة وكل الناس بس معرفيش ملو اخى مليش فى الحظ نصيب بس يا جماعة لى خنيقنى دلوقتى انا مش عارفة انسها خلاص وهى بردو بتحبنى يمكن احسن من اختها وال السبب فى الطلاق اخى اتجوزة وهى عايشة معهنا فى البيت وانا مش عارفة انسها لى هى عملتوووو علشان هى السبب فى الطلاق لى انا بحبها اوى يمكن هى الواحيدة فى البيت انا حبتها من لسون اخوتى بس هى اتجوزة دلوقتى يعنى من 15 يوم وانا مش عارفة اهروح هبركلها ولا لاء وكمان هى وحشتنى اوى والله انتوووو اية رايكووو بقى انا ونبى اعمل اية دة انا حاتة يمكن مش بيقعد فى البيت علشان انا بفتكر حاجات كتيرة جدا كمان الانسانة السبب فى الطلاق عايشة معاية فى البيت وانا مش عارفة هقلكوو اية بس يعنى هى بتفكرانى بى حاجات كتير بعد ازنكووو يا جماعة قلولى انا عمل اية ملكة الاحزان

دى مشكلتى انا
صفحة 1 من اصل 1